Louis Koppel: “Het leven staat door de coronacrisis voor heel veel mensen op zijn kop. Van reusachtige inspanningen tot kleine aanpassingen, er wordt veel van iedereen gevraagd. In de zorg, in de horeca, in het onderwijs, in het bedrijfsleven.

Maar we hebben ook gezien hoe iedereen de schouders eronder zet. Met inventiviteit,  hard werken, financiële steun en vertrouwen zijn snel essentiële keuzes voor leven en gezondheid gemaakt. Het kán dus! Ook in Noordwijk.

GroenLinks Noordwijk vindt dat het nú het moment is om die lijn door te trekken. Schud partijpolitieke deelbelangen af. Vervang getreuzel en gebrek aan besluitvaardigheid door daadkracht. Het zal inspanningen van ons allemaal kosten. Maar deze crisis leert ons, overal ter wereld, dat ‘de dingen op zijn beloop laten’ rampzalige gevolgen heeft. Dat blijken harde lessen.

Met alle kennis en wetenschap van nu kan niemand in de toekomst beweren dat we ons hebben laten overrompelen door de gevolgen van  klimaatverandering, groeiende ongelijkheid en voortwoekerend woningtekort.

GroenLinks kiest voor de toekomst! Noordwijk, doe mee!"

GroenLinks kiest voor de toekomst!